Vilsen i mig själv=(

SÅ känner ja mig just nu. (Vilsen i mig själv) Ok dom senaste dagarna har man varit sjuk. Men igår så jobbade ja då, för att de var ändå så sista dagen. Så nu är vi långlediga och de känns sååå verkligen såå himla underbart,

Idag vakanade man sent, Men vad gör de när man är ledig. Första dagen på ledigheten kan man verkligen unna sig de. Vi kollade på tre filmer i natt JAG och BETTAN. Såg inte klart på den sista och bästa, Kunde verkligen inte hålla ögonen öppna.. Men tänkte kolla klart på den snart. Undra vad som händer idag. Blir nog bara lugnt och ligga i sängen kolla på en massa filmer. Skulle ju inte vara helt fel de.

Under juluppehållet nu så kommer de att vara full rulle för mig. Har verkligen längtat efter de. Jag ska göra de åka dit.
Julen firas först med mamma, hennes sambo, mormor och morfar. Sen åker ja och bror min upp till Huskvarna och fira med pappsen, Sen åker man tillbaka till Bettan och hennes familj, Så Julafton bli lugn som den serut nu iaf. JULDAGEN blir de PArtaj iaf. Vart någonstans vet vi inte än. Men de ordnar sig.  Sen blir de Stockholm, Göteborg kanske. Uppsala och mkt annat. BERÄTTA MER SEN VAD SOM HÄNDER!!! Och ja lovar att ja ska börja blogga på heltid nu. hehe=)

Undra varför ja känner mig vilsen. Det finns nått i mitt liv nu som saknas. Vill ha ömhet och närhet. Känns verkligen tomt att inte nån finns där vid min sida nu. SÅ de är nog de som är stora problemet, Var finns prinsen?



FILMTAJM NU=)

PuSsAr/ Tezzan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0