Gottigott

Innan va jag iväg och handlade lite på systemet. Gottigott. Så vi fårse vad helgens bravader erbjuder.
Nu håller jag och mamma på med en god sallad, till de blir de vitlöksbröd och lite senare blire de ost och kex. Allt detta är ju så underbart gott.

Så idag blir de bara lugnt för mig. Orka inte med nått annat nu. Mår fortfarande inte så himla bra. Det snurrar fortfarande runt en massa saker i mitt lilla huvud. Från vad jag vill göra till vart jag vill bo. Orka inte med att ha de så mycket länge till.
Önskar bara att sommaren kunde komma och sen att de blir höst så man få börja plugga på riktigt.

Har inte sökt in en, men man har ju till den 15 april så. Det är lugnt.

Ne nu ska jag fortsätta att hjälpa mamma...


Ciaooo så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0