Gråter

Uppdatera allt annat snart.

Varför mår man sånn här? Har fasen gråtit hela morgonen. ¨Tårarna bara rinner ner från mina kinder hela tiden.  Allt är bara så jobbigt nu. Är väl i sånn period nu. Orka inte göra nått. Vill bara hem till famlijen, saknar dom så grymt mycket hela tiden. Ska göra mitt hår idag och imon åker ja ner dit igen hem till min söta lilla mamma. För ja mår bra med henne.
Vill ju inte bo eller leva i småland. Varför kan inte min familj bara flytta upp hit. Vill inget annat hellre.

Vill ha nytt jobb här egen lägenhet. Då hade allt varit kanon. och famlijen är med då....

Ska kolla på en film nu och försöka tänka på nått annat...


Ciaoooo så länge.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0