Heeej

Som ni vet så har ja haft en del att göra nu.

Förra veckan så fixade jag mina naglar. Flyttade till min kusin. Festen för starset sattes igång. Testat på face2face försäljning. men men...

Finns inte så mkt att berätta egentligen om allt. DET va en bra vecka i alla fall....


Men nu ska jag förösöka att sluta med mina uppehåll här faktiskt..

Nu 'är jag nere i småland igen. wiee. För att min underbara bror fyller 20 imon. Åker redan hem på fredag så..

Så de blir ingen lång vistelse denna gång..


Men de gör inget. Saknar min underbara vän Melissa. Som jag har träffat genom Starset=)


Ne nu ska ja upp och duscha och fixa mit lite.. Underbar dag idag..


Hörs sen!


Pusss


T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0