mmm

Jag åker upp imon bitti istället. Orkar inte köra ikväll. Åker imon kl 8... Imon flyttar jag till Danderyd till min underbara kusin. Vad skulle jag göra utan honom. För de har hänt lite tråkiga saker tyvärr. Så från och med nu så bor jag där så länge tills jag hittar eget.. Måste verkligen göra de snart. Vill bara att mitt liv ska ordna upp sig nu, orka med allt.
Känns så ibland. Men denna vecka är full så då har man lite annat att tänka på som tur är.

Åker ju ner till småland nästa vecka igen. Ja gud vad ja åker ner hit hela tiden. Men de är skönt och avkopplande.
Men jag ska och bor kvar i Sthlm så ni vet..

NU ska ja lägga mig i soffan en stund och kolla på tv..


Hörs kanske senare..


Pusss

T

Kommentarer
Postat av: blom

det är till att va underbar...

2009-04-20 @ 20:53:13
Postat av: Anonym

slut med patrik eller?? :( tråkigt isåfall... många som undrar tror jag!! du har inte skrivit om ditt kärleksliv på ett tag ;) Många varma kramar till dig tjejen!

2009-04-21 @ 12:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0