Svaaar!

Hej tjejjen. hur mkt kostade dina tuttar? och var gjorde du dom? vilken klinik? och varför?


Svar: Hej hej vännen! Mina tuttar kostade 35800:-, Jag gjorde dom i Jönköping. På Medical center. Jag gjorde för min egna skull, för att ja ville ha större helt enkelt. Kände att de skulle vara skönt att bära kläder utan Bh. Tycker om lite större bröst med. När ja gjorde dom så ville ja ha efter min kropp. Tycker inte att de är snyggt med för stora bröst. Som sagt alla tycker ju olika om de.. När ja gjorde dom så hade jag även en pojkvän. Men han gjorde slut med mig efter en månad jag hade gjort dom. Då fick ja en bekräftelse att han inte va ihop med mig för brösten. Det var ganska skönt.


Undrar vid vilken ålder du vill skaffa barn ? Och om du vill göra de me Patrik ? :D

Svar:
  Vill att de ska hända innan jag är 30 i alla fall. Men vi får se när de händer. Vill göra så mycket innan. Känner att man börja bli gammal. hihi. Jag vet inte. Svår fråga. Vi har ej varit tillsammans så länge. Nu tvivlar ja på om ja vill bo kvar i Stockholm. Skulle ja flytta tillbaka så skulle de bli svårt med vårat förhållande. Sånt märks med tiden......


Du är söt som bara den! :)

Svar:
Tack så hemskt mycket!


Vilket är det värsta svek du kan tänka dig utsättas för?

Svar: 
Finns 2 st sätt som ja inte tycker om. Otrogenhet och om en kompis sviker en genom att man berättar en hemlis och sen berättar den vidare när man har sagt att den inte får de....




Fortsätt gärna med fler frågor=)
Kul med frågor ju, hihi


Kommentarer
Postat av: Caroline Janzon

hej hej, kommer du ihåg mej? du har inte lust och träffas nåndag igen? =) puss o kram

2009-04-07 @ 17:43:14
Postat av: Anonym

har en fråga: har du varit förlovad nångång?

2009-04-07 @ 18:22:03
Postat av: Jen

Hej söt! Vill bara önska glad påsk =) Kraaam!!

2009-04-07 @ 20:33:02
URL: http://jennicalouise.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Tezz

Hej Carro vännen=) Ne de var verkligen inte igår.. ja absolut de kan vi göra... hoppas att allt är bra med dig och din fina familj=) Visste verkligen inte att du hade en son.. så underbart... puss

2009-04-07 @ 23:13:00
Postat av: Tezz

Svar till anonym. Ne har faktiskt aldrig varit förlovad. har varit nära nån gång....=)

2009-04-07 @ 23:13:40
Postat av: Caroline

Heej=) ne det var det verkligen inte=) vad kul, kan du nästa vecka? har du msn eller nåt? lite smidigare och skriva där=) allt e kanon med min familj, Pontus ska få sprutor idag, fasar för det=) puss

2009-04-08 @ 07:07:52
Postat av: Jimmy

Det glömdes en fråga...hur mycket satte du in i brösten?

2009-04-08 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0