Tjooo

Vaknade runt halv elva idag. Kom mamma in och frågade om jag bara ville göra henne sällskap på stan en stund. Så jag hoppade in i duschen och fixa mig lite. Under tiden som vi gjorde i ordning oss kom mormor och morfar. Så vi satt och fikade med dom en stund. Sen fixade jag mig de sista.  Vi sprang runt bara i mat affärer. Men de kan vara kul de med. Man behöver ju inte alltid shoppa en massa kläder. Så jag köpte lite gotta tills ikväll och mamma köpte en massa god mat. mummss. Jag köpte lite pistagenötter, påskmust, snusklubbor, fläsksvålar och lite smågodis. Nu ska ja gotta mig.

Jag har ju inte tränat så mycket nu på många många många år. Men kroppen är i bra skick ändå. Men har faktiskt börja med promenader, joggingrundor och sit-ups med.. HIHI börja lite smått innan man börja på de stora igen.
Kom ihåg när man va som vältränad. De var då när jag spelade fotboll. Det var riktigt härligt de. För då mådde ju kroppen bra med. Så nu ska de börjas igen. Ska försöka att lägga upp ett schema snart. Kan ju sånt. För jag har ju läst rätt mycket om gym och sånt under gymnasie tiden. Så lite kommer man ju ihåg.


Annar ser dagen lugn ut.. Solen skiner och de är skönt ute. Man blir verkligen pigg och glad av solen. Fast nu vill ja sommer. Ännu bättre..


Ne nu tänkte ja kolla på tvn en stund. Så vi hörs ju säkert lite senare...


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0