Torsdag

Började med att packa ner de sista i väskan. Tåget skulle gå 13.08. Duscha och sminkade mig lite snabbt. Åt  mammas goda ungspannkaka. Muuumss. Sen bär de av till nässjö. Brorsan va så snäll och skjutsade mig dit. Tack Lillen=)

Sov i stort sätt under hela tåg resan som tog 2.31 tim, Va så himla trött. Man blir nog de när man är sjuk... Fast ja mådde ju lite bättre den dagen.

Sen va ja framme i Stockholm. Klev at tåger skyndade mig till tunnelbanan. Just den tiden de är rusning med. Alla ska hem från jobbet och sånt. Haha ja hade så bråttom in på tåget (tunnelabanan) så ja tänker ju inte med hur ja går före folk och tränger. Fast ja ha den stora väskan efter mig. Men så helt plötsligt så hör ja en mans röst bakom mig. Och gissa vem de va jo George Scott, boxningslegenden, han som va med i Lets dance. Jag va nära på att fälla honom. Han stod där bakom mig med ett barn i famnen och de andra höll han i handen.

Ja bara... ööhh jag är så hemsk ledsen. förlåt. Men han smålog emot mig och sa. Det är absolut ingen fara. hihi sånt händer. Sen pratade han påååå.. Han var skit trevlig.. hihi...

Sen fortsatta resan hem cirka 10 min till.

När ja va väl hemma så va de bara att åka iväg igen, haha. Till Nacka till Bettan där hon va. SKulle hämta en sak. Stod man där och snacka en stund.  Sen va de bara raka vägen hem,,, duscha fixa make-upen och håret. Slänga i kläderna och skorna i väskan och sen bara åka vidare till Jenny. Där fixade man sig de sista. Tog ett glas vin med. Sen beställde vi en taxi till Rose där festen skulle äga rum ( BIngos sexy by sweden, sexy.se festen). Det blev mycket folk till slut, Men vi åkte hem tidigt. kl 00 redan. Ja hade precis varit sjuk, Jenny skulle jobba tidigt och Melissa ha ju annat. SÅ de va skönt att få lägga sig ganska tidigt ändå.


Tack för en underbar kväll Sötisarna Jenny och Melissa.....


Pysss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0