Drömma kan man göra..

Hatar detta. Kan inte somna. Men jag ger mig inte.

Drömma kan man göra. Men att göra saker utan en planering funkar verkligen inte så bra.

Jag sa i julas nu ska ja flytta till Stockholm. Men ja har ju verkligen planerat detta nu. Fixat in mig på skolan och har två extra jobb och ett boende tills ja hittar ett eget. Det är planering.

Men vissa människor tror bara att man kan göra saker utan att tänka efter.
Säger bara de tänk er för innan ni vill nått. Planera lite. Fixa allt innan. Sväva inte på molnen. De är inte lätt att flytta från en liten stad till en storstad. Tror ja vet. En liten stad är inget emot vad är en storstad är.

Ah just de ja. Måste ju säga att ja ska bo hos denna underbara, fina människa =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0