Jag

Nu tänker jag inte ge mig. Så är de bara. Fatta verkligen inte hur vissa människor tänker. Ha man inte råd till nått så kan man inte göra nått. Räkningar går före allt annat så är de ju bara, Nu när bilen måste fixas så måste ja betala de. och de blir mindre pengar. Men vad gör man.
De är bara att betala och se glad ut.

Hur låter detta?

"Det är inte frågan om hon har råd eller inte. Måste kunna betala hennes räkningar, Jag drabbas inte hon."

Är man gammal nog ska man kunna betala sina egna räkningar plus att man gör inget förrän man har betalt dom viktigaste sakerna först.
 
Vissa människor är så här med. När de gäller dom ska de ske på än gång. Men när de gäller andra så kan de ske allt för sällan..

Orka inte med sånt...

Tänk efter lite vad ni själva gör....

Nu tänkte jag hoppa in i en skön dusch. Sen blir de att äta,

Hörs kanske sen.

Har betalt mina räkningar nu i alla fall. Så de känns ju bra..=) Att man har gjort de alltså inte att man har räkningar.. hihi

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0