NY måndag, ny arbetsvecka.

Ännu en ny arbets vecka då. Inte mycket man kan göra åt. 4 dagars arbete som vanligt från 14.20-00.25. Hemsk tid. Men den tiden slipper jag snart. Så jädrans skönt. Bara 16 arbetsdagar kvar på jobbet. Sen drar jag ju mitt pick och pack upp till HUVUDSTADEN=)

Det är de ända jag tänker på nu. För att orka vilja jobba.

Har ju inte varit uppe så länge. Ätit sallad till middag (nyttig) Sen har jag varit och solat. De är livet de. Man blir brun och fin. Känner sig fräschare med. Om man har tagit en dusch först då alltså. Som jag kommer att göra nu.

Ne nu är de dax att göra ordning sig till jobbet.

Tezz <3 Putte :P
Miss him.

PUssssss


 

SÅÅÅÅ SÖÖÖÖT =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0