Nyttig

Wow nu har man gått och blivit gravid.. haha ne skämtar bara.. Det får väntas.. Ne jag har gått och blivit nyttig. Bara nyttiga saker som kommer ner i min mage nu.. Bra som fan ju:P Mår bättre med när de gäller sånt..

Imon är de sista dagen på jobbet sen helg... 17 arbetsdagar kvar på jobbet, sen drar jag mot STHLM. wiee.
Ne men de ska bli riktigt fin och skönt de.

Familjen och släkten fira mig på nu på lördag ist. Fyller ju den 16 februari.. Men ska till sthlm den 13-15 feb.

Haha ja är så tråkig när ja ska önska mig nått. för ja önskar mig bara pengar.. skönast för då kan ja köpa det de ja själv vill ha, perfekt...

Natta sig snart kanske.


PUss .. Miss u Putte älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0