Skapa en framtid

Min framtid är skapad nu. Flytta till Stockholm, börja ett nytt liv. Någon gång i livet så behöver man verkligen de. Som ja känner nu. Min tid är inne att lämna småland för gott nu. Jag som har flyttat fram och tillbaka, från småland tillbaka till småland och så viadre. Men det blev så mesta dels för att jag var osäker på vad ja ville göra och på mig själv. Det är ju så att man kommer i vissa svackor ibland. Men sen bygger man upp hoppet sakta men säkert. De är vad jag har gjort nått. Börjat planera vad jag vill göra i livet.

Det första är ju att jag vill bo i sthlm, bodde där 2005. Men va osäker. Men nu har ja kommit så långt i alla fall. Sen är de nästa steg. Vad vill jag göra där uppe? tillexempel. Jobba eller plugga?
Som de ser ut nu ska ja mjukstarta lite med plugg och har lite extra jobb. EN bra början i alla fall tycker jag.

Skulle inte vara fel att börja  modella lite mer kanske. Har tyvärr inte haft den där lusten så längre. Men de skulle vara skönt att börja igen lite med det. Men vi får väl se...

Ha en fortsatt trevlig natt... Puss påre=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0