Time to go

Snart är man färdig med allt. Ska åka och hämta posten i eksjö och hämta mobilen om den har kommit då såklart. Hoppas hoppas=) Ha varit och solat med. Gick upp tidigt idag emot vad jag brukar göra., hihi..

Annars är allt bara bra idag. Men vill inte ha mer snö nu. Det bara snöa mer och mer. Hela tiden...
Katterna här hemma är helgalna,. Man kan ju undra vad dom har fått i sig idag haha. Ne men allvarligt, har aldrig sett dom så här vilda. Men ja ska verkligen få dom att lugna ner sig.
Men tyvärr så hinner jag inte de nu. Ska fixa mig de sista. Sen är de bara att fara sin kos.

Se om jag tar tåget eller bilen imon till huvudstaden=)

Pusssss

T

(MISS MY PUTTE DARLING) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0