Underbar låt.

Men kan inte komma på vad den heter. Sitter här och väntar på brorsan, han kör hem tjejen från hotellet. Vi ska kolla klart på filmen. Ganska okej faktiskt (Passengers) =).
 Upp tidigt imon annars. Släkten kommer imon och fira lilla mig som blir gammal. hihi.

Mamma jobbar ju imon så man får ju börja lite i alla fall. Bor hemma hos mamma nu lite innan man flyttar upp till Stockholm.

Den låten som ja lyssnar på nu får mig att tänka på så mycket fint och underbart. Så mycket man vill göra med och så.
Drömmar som man vill ska bli sanna. Länder som man vill besöka. ALLT de där lilla fina..

Ne ska kolla på lite lägenheter nu i Sthlm. Ska bo hos en tjejkompis först ett tag. Sen eget, Sen pojkvännen..
Har ju inget annat för mig just nu. Väntar ju fortfarande på Brorsan min...


Puss och hej lever pastej ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0