Duktig

Duktig jag är men jobbigt är de. Lite mjukstart först med lite snabb gågång (promenera snabbt asså). Sen blir de en lång sträcka med intervallen, Springa, jogga lätt, springa, jogga lätt. Höll på så länge ett bra tag. Sen gick ja över till jogga, gå, jogga, gå. Sen den sista lilla plutte biten blev de att gå och pusta av lite. Nu känner jag mig så taggad till att börja träna för fullt igen. Tänk när jag var som väl vältränad. Fan de var riktigt härligt de. NU ska de bli så igen. Fast ingen fotboll denna gång. Får så stora benmuskler då. Jag ska börja träna på gym igen. Nu har jag ju börjat med motionen. Bra att starta med den först.

Blev igen riktigt frukost innan motionen. Blev ett glas fil. Inte bra att äta nått innan man ska ut. För då orka man ju inte. Så nu ska ja göra mig en nyttig sallad. Mummmsss

Tv kallar på mig en stund avkoppling sen blir de duschen=)

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska vara där hela kvällen=) Ska hjälpa malin hon som håller i alltihop med modellerna samt ev plåta lite också(plåtade ju förra veckan)

2009-03-17 @ 13:12:17
URL: http://jennysundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0