Lördagens kuligheter

Lördagen började med stress och plåga för mig. Ah nu undra ni allt vad jag menar va? Grejen va den att ja hade inga fina skor att ta på mig på kvällen. Jag frågade mångaom ja fick låna. Men många skulle ut och dittan och dattan. Men till slut när klockan va 16.00 så fick jag tag på min älskade mamma. Så hon satte in pengar till mig, så att ja kunde åka och köpa ett par nya skor till mig. Woho så glad jag blev.  Sen vad de bara att åka he och duscha och fixa sig snabbt. Mötte upp Jenny på tunnelbanan. Men sen när vi hade kommit till globen fast ville skulle ju till t-centralen. Men i alla fall när vi var vid globen så kom ja och tänka på att jag hade ju inte med mig mitt körkort eller kontokort. Fy bubblan också så de va ju bara att hoppa av och ringa Patrik. Så snäll va han och kom med allt. Tack gubben.

Sen fick vi ju vänta ytterliggare på tunnelbanan då, Mitt fel. Typiskt mig att glömma saker när ja är stressad. HAHAH

Tillslut kom vi till centralen och mötte upp melissa. Sen åkte vi vidare till Solna. Mötte Upp Tezzan och Malin. Satt ¨på en mysig Bar/matställe trodde vi ja. Sen efter tag så började dom spela så högt så vi inte kunde höra oss själva typ. Vi åt tapas. Sååå gott. Bra att man var hungrig med. Kvällen med lyckad och mysig. Tack alla underbara tjejer!!




Söta Melissa!



Underbara Malin & mitt hjärta Tezzan!



Underbara och söta Jenny!




SKUMPA!!!



Jag då...


Kvällen blev lyckad. Men fy bubblan vad trött vi va sen. Tog nog över en timme hem. Tunnelbanan blir ju så seg på natten.
Men det va bara att åka hem och sova.  Det var riktigt längesen jag var så trött.

Nu tänkte jag kolla på en film och mysa med mig själv.
Sen tänkte jag äta resterna av min goda Krabbpizza som jag köpte igår. Kände att jag var värd de.

Hörs lite senare babes..


PUsssss

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0