Nu startar mitt nya liv

Älskar att säga den meningen. "NU STARTAR MITT NYA LIV"  Om 4 dagar så bär det av till Stockholm. Grejen är ju den att jag aldrig ha trivts i småland tyvärr. Men man kan ju inte trivas överrallt. Ska bli skönt att få slippa jobbet med. Stör mig på vissa där bara. usch!! Sen har jag ju börjat med ett sunt liv nu med. Bara nyttigheter. Det är bara på grund av min mage. Har ju fått magkatarr tyvärr.

Sen så älskar jag ju sallad.  Så då är de bara bra att man äter nyttigheter. Och de är inte för att jag behöver gå ner i vikt.
Nästa vecka blir bara lugn och skön. Träna och fixa en massa grejor. Och starta de ny livet så klart.

Så nu är de bara 2 dagar kvar på jobbet. jipppiiii!! Imorgon har jag fikat.. Men vad fasen ska man ha med sig. hmmm svårt!!! Kan ju kolla på internet. Vill aldrig ha med mig kakor och bullar som alla andra ha jämt. Så tråkigt.
Så jag har ju alltid med mig nått gott och extra. Muuummssss!
Ne nu ska ja fixa mig de sista.

Hörs senare.

OJ förlåt att jag inte skrev vad ja gjorde i helgen. hihi

Fredag va ja i jkpg med bror. Kvällen va de förfest med Totte, Lundell, Martin, Linn, Tina, Tezzan, och  många andra. sen bär de av till hotellet. Som inte alls va kul. Efterfest med Karin, Kagina, Lundell och många andra där med. Tack för en trevlig kväll hörni!!

Lördagen var hur lugn som helst Och söndagen med. Skönt skönt....


BYE my friends

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0