OJ

Vilken kväll de blev igår. Först åkte jag till Liljeholmen för att möta upp Tezzan, Sophie & Lasse. Hem till Tezzan en snabbis sen till stan. 360 skit ställe. Palla inte med musiken där. Sophie och ja bara stod där medans dom andra dansade. Sen pallade vi inte med längre så vi drog till en fest på söder. Drack lite och tjatade. Träffade goa tjejer från Gävle så snart blir de party i Gävle. Senare kom Bingo upp för att säga hej. Vad han alltid ska påminna mig om en sak, Han har så kul åt mig för den saken då. Kan tyvärr inte berätta vad. Kanske en annan gång. haha=)

Just nu ligger jag i sängen och är så trött. SOVIT  4 timmar bara.

Blev tyvärr inga bilder igår. Orkade fan inte dra upp mobilen,,

Ne vi hörs senare babes.

Sophie som ja träffade igår. SKIT GOOO tjej alltså...=)


Pussss

T

Kommentarer
Postat av: tezzan

vadå skitställe :( ledsen i ögat

sa ju vad det va...snyft snyft

2009-03-16 @ 12:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0