PS

Har ett problem.. Ska ju ut med tjejerna imon.. Har ju precis flyttat till STOCKHOLM. Men tyvärr så fick ja ej med mig alla saker.. Hade en del saker hos pappa med.. HMMM typiskt mig.. Massa kläder och skor.
Och imorgon behöver ja får tag på ett par fina högklackade skor.. Men ja vet ej hur. Har en så mycket stålar kvar så jag känner inte för att gå att köpa några. DET får väntas tills på onsdag.. Då efter längtade lönen kommer....

Hjälp mig ....

Hur fixa man ett par skor så snabbt.. NÅN IDÈ????


NU blir de sängen med darlingen...=) <3

Nattinatt...


PUssss

HJÄLP!!!


DS....


Hahahahahahahahahaaaaa

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad hade du för skostorlek???

2009-03-21 @ 09:04:10
URL: http://jennysundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0