Satan i gatan

I natt sov jag mycket bättre faktiskt. Kan inte fatta att de ska vara så svårt att få sova en helt natt. Nu har jag verkligen vänt tillbaka dygnet. Det är verkligen jätteskönt.

Snart så tänkte jag äta en god och nyttig frukost. Sen ta en powerwalk innan Bettan kommer och myser med en god middag. Sen fixar hon håret. Så jobbigt nu när man har axellångt hår. Men vill ju vila håret lite ifrån löshår. Måste måste. Så de får gå med de håret ett tag även att man har plåtningar och sånt, asch!!

Sen är de så jobbigt med fick inte med alla mina kläder upp hit heller nu när ja flyttade. Så mycket av de snygga ligger nere i småland. Trist trist. Hade varit skönt att ha de när man plåtas. För då vill man ju känna sig snygg. Eller hur???
AJA  
nått kanske man kan hitta i garderoben...


Hörs sen my ladies and boys=)


PUSSSS



T




Kommentarer
Postat av: Jenny

Vadå låte håret vila?? har haft löshår själv konstant i 2½ års tid nu utan problem:P

2009-03-17 @ 11:25:31
URL: http://jennysundelin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha som jag då!

Men plåtar aldrig när jag har mitt egna hår. Har bara keratinvax sliter minst, ganska skönt att kunna göra hår när man vill gratsi också så^^ slippa bry sig om att boka tid och sånt.

När dyker du upp ikväll då?

2009-03-17 @ 12:37:57
URL: http://jennysundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0