Tyvärr

Tyvärr så hittar jag inte usb sladden till mobilen. Vill inte störa Darling heller som ligger och sover. Så bilderna kommer imorgon istället tyvärr.. På dagen blev de lite sallad och en fralla till lunch. Liten promenad. Sen hämtade Babe upp mig vi åkte och köpte frimärket, sen solade vi. Skönt va de. Sen blev de snabb mat för min del, HIHI gjorde inget gott gott va de.. Patrik åt sallad. Sen fixade han med soffan medans ja fortsatta att fixa bland mina kläder. Tog ett skönt bad sen. Tillslut blev de lite tvmys med skumpa och lite ost och kex. Inte alls fel de. Men nu sitter jag själv uppe med datorn. Tråkigt men han ska ju upp tidigt och jobba. Så nu blir de lite tv och mys med min cola och lite gotta=)

Hörs kanske senare eller så kanske ja lägger mig snart..


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0