Uppehåll

Hej hej.. Förlåt för en dålig uppdatering. Som sagt har varit nere i småland i några dagar nu. Det har varit mys med mamama och bror med god mat, Party med vännerna, shopping med mammsen, hon har varit så snäll så jag har fått allt. Så jag har köpt ett par byxor, en klänning, några linnen, skärp, smink och lite annat smått och gott. hihi..

Idag har ja städat och tvättat bilen. Duktig. Ska besikta den imon. Fårse hur de går. Spänd. Ska ju sälja den nu. Har ingen nytta av den uppe i STHLM. Den står ju bara annars..

Inte nog med allt detta så har ja blivit sjuk med.. Sådan hosta, ont i halsen, matt i kroppen och snart kommer säkert den riktiga influensan. Usch vill ju vara frisk nu. Kommer ju hända så mycket nu under april månad..

Jag har inte haft den orken att skriva nått i bloggen faktiskt.

MEN NI FÖRSTÅR SÄKERT.. HIHI

Pussss

Kommentarer
Postat av: "Danne"

Tjena tjejen..!! Nice blogg adda min msn samma som e-mailen.!! Så kan vi snacka lite.. puss så hörs vi snart igen...!!

2009-03-31 @ 02:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0