Woho..

Yes, nu är det sista dagen på jobbet (tjänstledig) underbart skönt. Så idag ska ja har med mig fika. Jag brukar alltid ha med mig nått i matväg. Orka inte med en massa kakor och bullar som alla andra ha.. SÅ idag blir de nog lite gottigott. Först börjas de med lite smörgåstårta med facket. Sen sätter ja upp lite godis, kex och olika ostar på jobbet som alla kan springa och äta när dom vill de är smaskens de. Sen blir de nog lite frallor tror ja,, Nyttighetsdagen, Osten kanske inte är så nyttig. Eller ja vet inte. Det är ju sådan där ost som man ha när man myser.. haha. Nu är ja allt knäpp,,

Vi går vidare, Så nu är de sista dagen för mig, och på söndag flyttar jag. Spelade ingen roll att jag mådde skit i går på jobbet. Magen som krånglade. Illa mående och sånt,.. Men de som fick mig att stanna kvar, de va ju att de va sista dagen idag.

Vill man sluta då eller? JAAAAA

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad fasen håller regeringen på med. Orka med dom. Tror dom kan styra och ställa som dom vill. Som att vi vore som några trasdockor. Människan behandlas fel idagens läge/samhälle!!!!
Att sänka arbetstiden och lönen. Hur fan ska människor klara sig. Ensamstående mammor tillexempel.
Sen höja facket. Som knappt hjälper till. Jag fattar inte hur dom tänker, Eller om dom tänker överhuvudtaget. Kanske bara på sig själva. Vi ska må sämst. Medans dom kan sitta på sina feta röva på en stol och tjäna pengar. NE usch!!!

Ne nu ska de inhandlas en massa grejor. Hörs senare....


Pussss

Miss my baby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0