Dax igen då kanske=)

Åååh vet inte var jag ska börja!
Snart nytt år 2011!
2010 har varit både bra och dåligt, men det är nog nu som det är som bäst
Hittat en kille som är i världsklass, som jag tycker om mer än jag nånsin har tyckt om någon annan
Han förgyller min vardag och liv! Det var han som fick mig på fötter igen efter en tid med sorg!
Utan dej hade ja inte kunnat gå vidare, utan dig hade jag inte varit lycklig nu! Bara så du vet Alex så är jag galen i dig!
Annars så sluta jag jobba på alack den 22 december! Sen är ja helt arbetslös, oj de va 4 år sen sist jag var det! Men tanken är nu att jag ska börja mitt liv i STHLM igen, jag vet vad ni tycker och tänker om det, men vad skulle ni göra om ni träffade kärleken och ville utvecklas i jobbvärlden??

Jag har fortfarande en lägenhet här nere, fast den ska jag säga upp nu hade jag tänkt!
Hmmm detta blir bara ett kort inlägg som test! Ville bara se hur det kändes, va ett jädrans tagsen jag skrev nått!
Men men vi får se!


So long babes!!
/Tezz

Kommentarer
Postat av: Sabina

Lycka till i storstan isf =)

2010-11-22 @ 15:29:18
URL: http://sabinarosenius.blogg.se/
Postat av: AnnaBia

satsa fullt ut på kärleken.

åk och bygg upp ditt liv i storstaden.

om inget annat är det mer chans för ett bra jobb däruppe =)



lycka till!

2010-11-22 @ 16:20:50
Postat av: Alex

Underbar du är gumman!! :) Tycker om dig massa!

2010-11-22 @ 18:32:53
URL: http://alexaander.blogg.se/
Postat av: Tezz

Sabina; Tack så hemskt mkt tjejen!



Annabia; Du har helt sant tjejen! Tusen tack!



Alex; Underbarast är du gubben min!!

2010-11-23 @ 09:17:27
Postat av: Sandra

Om du vill flytta till Sthlm så gör det! Lycka till :)

2010-11-23 @ 11:23:32
URL: http://sandrareehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0