Ohlalalaaa ;)

Varför kan aldrig min dröm gå i uppfyllelse? Min dröm finns bevarad hos mig än så länge
Men ni som känner mig vet vad jag menar och vad jag vill ha!
Kärlek handlar det ju så klart om, men mer säger jag faktiskt inte i nuläget
Lite känsligt där nu faktiskt känns det som, ibland vill hjärtat för mycket och då går det bara för fort och det är verkligen inte bra kan jag lova!
Så nu ska jag bara hålla igen och vänta tills lyckans dag kommer till mig!
För övrigt så är jag hos sötnos i sthlm! VA i Eskilstuna i helgen, underbar stad, underbara människor och en underbar familj hade han! Mer kan man inte begära
I veckan blir det att träffa lite kompisar här uppe och söka massa med jobb tror jaaa!
Ne nu blire frukost, en sak säger ja för det är de jag känner!

Du är den person som visade mig vägen tillbaka till vad som är lycka, glädje och sorg!
Tycker om dig! Tack =)

/Tezz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0