Dusch!

Guuu det va riktigt skönt att få duscha nu och piggna till... Ska väl fixa mig lite och så. Men det är nog ingen  stress, för brorsan ska hjälpa mig att bära upp byrån sen . Den som jag ska köpa.. Men man vet aldrig när han blir färdig med crossen så:) Så jag kan ta det lugnt istället.


Börja gå lite väl långt detta så kallade fight eller vad man ska säga. Jag kallar det omoget beteende mellan två vuxna människor. Mellan mig och en föredetta vän eller vad man ska kalla det. Verkar som hon kallar det så. Eller jag vet inte. Jag säger inte för mycket. Men detta är fan så löjligt att man ska låta en äckel 39åring förstöra våran vänskap mellan oss. Vi båda två är starka individer. Men som jag åter säger jag är inte stålkvinna som kan ta all skit i från båda. Men jag fick vara som en jojjo mellan dom i fredags. Sa den ena en sak så skulle jag säga det till den andra och tvärtom. Fick inte den ena en sak som fick jag skit för det, lyssnade inte den andra va den personen sa så fick jag skit för det. Istället så kunde dom inte prata med varandra. Ne jag va deras jojjo.. Hhaha.. Fy fan. Skulle aldrig göra nått så emot mina kompisar, låta dom vara min jojjo.. Sen blev jag kallade för saker av ena personen och massa annat skit över mig. Men då brast det för mig. Sjukt ledsen och arg. Längesen jag blev så arg. Men höra en person på repeat hela tiden, du fuckar man fan hur... Gick så sakta fram och gav världens slöaste smäll. Kände ju fasen knappt. Sa dom andra me.. Men men...Har aldrig gjort nått sånt innan. Men jag räknar inte den för nått slag. För det va såå slött slag..

Sen kom personen och bad om förlåtelse. Vi fortsatte att jobba på lördagen. Men sen i måndags så vet jag fasen inte vad som hände.. Patetiskt löjligt detta, vi båda är vuxna människor.

Men men nu skrev jag med detta i bloggen nu.. Men jag skrev aldrig vilka personerna va. Det låter jag bli. Kunde den andra personen med ha gjort--- Men men!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0