God morgon Fredag;)



Funderar på att bli brunett till vintern:) Eller efter jul, då har mitt hår fått växa lite plus att det är mycket bättre då:)




Nu sitter jag och äter frukost i min sköna säng. Fick bli ett glas juice, Lite keso i en kopp, som jag la lite fin hackad rödlök i. Blir mer smak då. Kanske en urtråkig frukost. Men nyttig. Ha börjat köra på mer nyttigare rättare nu. Ska inte äta nån kolhydrat denna vecka iaf. Kommer att köra varannan vecka nu med det. Fårse hur det kommer att funka..

Snart färdig med lägenheten. Bara kläderna som ska upp ur alla 5 resväskorna;) Sen ska det inhandlas lite nya saker till lägenheten. 2 st byrår, ny soffa, nya lampor, ny tv, hade ju en kanon tv LCD 42 tum. Men sålde den 2010. Aja.. Går att köpa nytt. Men idag måste jag köpa en byrå till hallen iaf. Mamma kom med en del pengar till mig igår, för att jag skulle kunna köpa mig en byrå så länge ... hehe snällt ju...

Pengar för mig kommer nästa vecka.. wiieeee

Ska äta vidare nu iaf--

Hörs sen!!


Puss





Melissa och i bakgrunden min Kusse!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0