God morgon!

Onsdag morgon och jag ligger och dra mig lite. Ska snart upp och fixa mig lite, för sedan ta en promenad till mammas jobb för att hämta bilen. Sen blir det lite mer flytt. Snart färdig med allt. Guuuu vad skönt!

Ibland undrar jag om man känner sig lycklig även att man säger det. Asså vissa dagar gör jag väl det och vissa inte, men det är väl det där med ensamheten. Tror att det är mycket det som styr en. Skulle jag ha nån så skulle jag ju vara lycklig och inte ensam. Jag säger väl mer så här när jag är ensam så blir jag automatiskt olycklig:/


Fan vad besviken man kan bli på vänner och deras jävla på hopp. Man försöker vara snäll, ne då får man skit för det man gör. ORKA!! Tänker iaf inte lägga nån mer energi på att bråka OM INGET!!!


Aja måste nog palla mig upp nu. SÅ det blir nått gjort;)


PUsssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0