My first!

Om jag ska fortsätta att blogga så blir det faktiskt här. Så jag bloggar absolut inte på scandal längre. Så det är 2 månader sen jag slutade där. Men det finns ju som sagt alltid folk som ska lägga sig i vart man ska blogga och inte blogga. Skit i mitt liv och sköt ert egna. Blogga jag så gör jag det. Skriver jag en massa på facebook så gör jag det.

1 November idag och idag ska jag börja flytta in en del saker till lägenheten. Till helgen blir det dom stora sakerna. Folk jobbar ju nu så.

Skönt för nu kommer jag ju ha en del att göra. Ska göra det så mysigt, för att jag ska kunna trivas. Har aldrig ever trivits i en lägenhet innan och då har jag inte gjort det riktigt mysigt. Bara mer stilrent och tråkigt. Måste se om jag hittar någon rumsavdelare med. Vill inte att sängen ska synas. Lite private space vill man ju;)

Annars rullar livet på som vanligt. Tråkigt, utnyttjad som alltid av killar som säger att dom är seriösa. Men tack ni gör mig bara starkare. Trivs att vara singel absolut, sjukt tråkigt att vara ensam kanske. Skönt att ha ett seriöst förhållande samtidigt kunna göra saker som man vill göra. Lättare att träffa nån nu när man ha eget place:P

Känner mig allmänt orolig i själen. Vet inte varför. Suger väl att gå arbetslös. Man måste ju tänka vad man kan köpa och inte köpa. Sjukt tråkigt bara.. Men man lär sig som tur är..

Va i af i sthlm förra veckan, norge och Kalmar. Jobbade för Bingo Models. Skit helg. Men träffade fina människor iaf..

Sitter och vänta tills mamma slutar jobba, sen ska hon snabbt till hästarna sen blir det flytt..

Hahah detta inlägg blev rörigt. Men det får ni ta;)

Kanske tar lite bilder på lägenheten ikväll eller när jag är färdig fårse:D


PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0