Torsdag!

Sorry att jag inte hann skriva mer igår, full rulle:S Men det är de fortfarande, men jag ta det lite lugnt nu innan man ska börja köra igen;)

Asså detta är fan löjligt nu.. Den vännen jag bråkade med i helgen, eller i fredags då. Jag fick ju skit för allt som hände, bla bla bla. Men sen sa hon att  jag la över den på henne. Hände så mkt mer.. Men jag valde att inte skriva om detta för det är ingen som har med det att göra. Så jag bad henne att ta bort det. Ne nu har hon skrivit ett inlägg i sin blogg om detta att jag ville det och plus vad jag försvara henne ifrån, men då tyckte hon att jag ville henne typ skit. aja skitsamma! Detta börja gå lite lååångt nu. SHIT vi är ju för fan vuxna människor...

Hahah är nästan som ett barnsligt blogg bråk nu:D hahahahaha jag bara skratta...


Ta nya tag ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0